Subject: Teid on kutsutud asutusesiseselt dokumenti üle vaatama
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 18:28:56 +0200

Tere!

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/04444 
aadressile Viljandi maakond, Viljandi vald, Mustla alevik, Posti tn 68; 
Viljandi maakond, Viljandi vald, Mustla alevik, Posti tn 68 ja soovib teie 
asutuse seisukohta eelnõule. Teid on kutsutud asutuse siseselt dokumenti üle 
vaatama.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27282165>  (menetlus nr: 
476259) ja kontrollige dokumendi andmeid.

Dokumendi ülevaatamine asutuse sees lõpeb (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et teil ei ole kommentaare lisada.

Toimingu kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge toimingu eest 
vastutava töötaja (JAANA ARAKAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister